Описание проекта

магазин дитячого одягу FERLIONI
Квадратура: 50 м2
Автор проекта: Лариса Гусакова, Олександр Гусаков

Ідея концепції дизайну: Відчуття свята і наслідування «дорослим» — це основа бренду Ferlioni, це те, що так люблять діти. Елегантний характер фірмової графіки нагадує оформлення «великих» брендів одягу, а колірне рішення і патерни задають інфантильний настрій і створюють акцент в оформленні елементів айдентики і простору інтер’єру. Назва марки звертається до образу лева — персонажу, відомому дітям як «цар звірів». Це підштовхнуло нас використати корону як символ бренду, а золотий колір як акцент для оформлення інтер`єру. Інтерпретація корони у вигляді трьох променів над буквою «i» стала фірмовим знаком бренду і використовується в оформленні більшості елементів.
Стриманий фірмовий стиль підтримується лаконічним інтер’єром. Простір виконує роль фону для яскравого одягу бренду. Ніжні рожеві тони пом’якшують строгість білого інтер`єру. А золоті деталі і текстури дерева надають відчуття теплоти. В оформленні шоурума використовуються меблі індивідуального дизайну — широкий модельний ряд стелажів спроектований за модульним принципом, що передбачає десятки комбінацій. Люстри по центру стелі виконані у формах, які можна побачити в фірмовому паттерні.
Місцезнаходження: ТРЦ «Lavina Mall» (Україна, Київ), 2017
Фотограф: Авдєєнко Іван